Seguidores

sábado, 14 de agosto de 2010

TÍTULU PRELIMINAR:ARREMANGÁES XENERALESARTÍCULU 1Asturies ya ye nación, entamá na forma de república.

Hay teneis un Culín de sidra recién escanciado.

ARTÍCULU 2La república d´Asturies ta fecha per les tierres actuales más les que reclamamos per razones turístiques y sanitaries, o sea, que reclamamos León pa nosotros, pa que vayan los neños a secar a Pola Gordón. Y los de León encantaos... total ya los tenemos toos equí n'el veranín...



ARTÍCULU 3El escudu d´Asturies tará formáu per una imaxen del puente Villaviciosa col escudu del Real Sporting de Xixón y del Mosconia a ambos llaos, coronáu per un vasu sidra col focicu de Pelayo grabáu.



ARTÍCULU 4El himnu nacional será el que ya conocemos toos, advirtiéndose a los paisanos que sólo podrá cantase en actos oficiales. La Guardia Civil hará pruebes d' alcoholemia a los que lu canten n'os chigres.



ARTÍCULU 5Pol culo te la hinco...



ARTÍCULU 6Los que fumais os jodeis



ARTÍCULU 7La llingua oficial de la república será l'asturianu o bable y tou paisanu tien el drechu y el deber de falala. Les istituciones van promover l so usu por coyones y será obligatorio que en la nuesa llingua vengan traducíos los tiques del Carrefour, DIA, el Corte Inglés, Mercadona y el Árbol.



ARTÍCULU 8La bandera d´Asturies será de fondu azul, como ye agora, cola cruz de la Vitoria n'el fondu, como ye agora, y con la novedá de la firma en roxu del 'Nano' na esquina superior izquierda.Pa los inorantes, el Nano ye el chavalín que corre en coche y que lleva la nuesa bandera n´el cascu.



TÍTULU PRIMERUARTÍCULU 1El tesoro del estáu será sufragáu per un impuestu directamente proporcional a les perres de los paisanos, así como per un canon sobre les pastilles juanola, vino Don Simón, los armarios de Ikea y solidariamente, por lo que-y sobre a Cataluña.



ARTÍCULU 2La capital de la república va a ser Uviéu entavía, aunque yos joda a los de Xixón



ARTÍCULU 3L'Asamblea ye la cámara de representación de toos los astures y tará formá per un solu escañu... pa lo que nos valen, sóbranos mediu...



ÍTULU SEGUNDUARTÍCULU 1La moneda de la republica será el Pinón, divisible a su vez en pieces de menor valor. Así, un Pinón equival a 100 pininos. Tará equipará al euro.



ARTÍCULU 2La unidá de medía de lonxitú será el cachu. Tómase como referencia la distancia entre Ribadeo y Cuadonga. Un buen cachu ye proporcional en 100 veces al cachu.La unidá fracionaria del cachu, ye´l cachín, tamién llamáu trozu.Como unidaes superiores, adoptaránse LaDeDios y el CachuLlargu.



ARTÍCULU 3La Sidra cúbica ye la medida de capacidá y la unidá llamarase PipaSidra, que equival a 1000 culinos.La PipaSidra mídese de dos formes. Exiemplu:Una PipaSidra llena, ya sabemos que ye mil culetes; Una PipaSidra vacía, ye igual a la de dios de xente.Como de momentu esta medía plantéanos problemes que la nuesa comunidá científica estudia pa solucionar, como per exiemplu, cuántos culinos llevará el depósitu d'un coche, de momento, al que y faiga falta echar gasolina, que lu llene.



ARREMANGÁES ADICIONALESÚNICANun sabíamos que facer co´l probe Felipe... Cáenos bien, el neñu y a más, ta casáu con una paisana.Pero quedaba feo eso d'un príncipe en una república...Dempués de pensalo deteniamente, decidimos ofrecei el puestu de Gaiteru Mayor del Reinu, con una casina en Nava pal inviernu, un apartamentín na playa San LLorienzu pal veranín y una paguina curiosina de 2000 Pinones, que, por tocanos la gaita, pareznos que ya ta bien....

No hay comentarios: